Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ" ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΤΗΣ.



ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΑΛΥΕΙ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ.

Η “Ολυμπιακή”, που ήταν ο εθνικός μας αερομεταφορέας για πολλά χρόνια, υπήρξε το καύχημα των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα και το έμβλημα της αξιοσύνης του Έλληνα, αφού επί Ωνάση συγκαταλεγόταν στις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου. Υπήρξε όμως και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της πλήρους (λίαν επιεικώς) αναξιότητας του Ελληνικού κράτους, αφού επί των ημερών του, απ' όταν ανέλαβε τις τύχες της, απαξιώθηκε και καταχρεώθηκε στο μέγιστο βαθμό, με αποκορύφωμα το κλείσιμό της το 2009, ως αναπότρεπτη κατάληξη, αφού μόνο προς την ΕΕ όφειλε πάνω από 600 εκατ. ευρώ πρόστιμα (λόγω παράνομων κρατικών χρηματοδοτήσεων που είχαν επιδικασθεί). Η τελευταία πράξη, του τέλους της “Ολυμπιακής”, ολοκληρώθηκε πρόσφατα και είναι και αυτή ένα εξ ίσου κραυγαλέο παράδειγμα αναξιότητας, αποσύνθεσης και εγκληματικής συμπεριφοράς, εναντίον των πολιτών του, του Ελληνικού “κράτους”.
Ας πάρουμε όμως την ιστορία από την αρχή. Την περίοδο 1997-1999 (εποχή ακόμη παχιών αγελάδων, μιζών κλπ.) αγοράστηκαν από την “Ολυμπιακή” 4 “Airbus 340-300”, προς περίπου 200 εκατ. ευρώ. Όταν έκλεισε η "Ολυμπιακή" και ενώ ακόμη τα αεροπλάνα ήταν αξιόπλοα, είχε εκτιμηθεί η αξία τους στα 180 εκατ. ευρώ. Kατά τον πρώτο διεθνή διαγωνισμό, που προκηρύχθηκε στο τέλος του 2009, η πλειοδότρια εταιρία (“Cirrus International”) είχε προσφέρει το ποσό των 97 εκατ. δολαρίων, αλλά απέσυρε το ενδιαφέρον της και στη συνέχεια ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος τον Δεκέμβριο του 2010 και αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξή του. Τότε όμως αρχίζουν ...τα περίεργα (και ύποπτα;) και η υπόθεση της πώλησης των 4 “Airbus”, δεν ανατίθεται στην εκκαθαριστική εταιρία “Ολυμπιακές Αερογραμμές”, αλλά στη “Lazard”, η οποία εν τέλει, άφησε να καθυστερήσει η διαδικασία και να απαξιωθούν τα αεροπλάνα, βάζοντας το κράτος, εκτός των άλλων, να πληρώνει και από πάνω πανάκριβα για ...τη διατήρησή τους (συντήρηση, στάθμευση κλπ.). Η κατάληξη να πωληθούν τελικώς, ως μη αξιόπλοα πλέον, για παλιοσίδερα στη τιμή των 30 εκατ. ευρώ περίπου και τα τέσσερα! ...Αυτό ήταν ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός (διεφθαρμένου) κράτους που πληρώνει μεσάζοντες για να απαξιώσουν την περιουσία του, με κατάληξη να την πουλήσει για "ένα κομμάτι ψωμί", αλλά και ο τραγικός επίλογος ενός εθνικού μας συμβόλου...
Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια για να διαλύσει πλήρως το κράτος, τον κραταιό κάποτε, εθνικό μας αερομεταφορέα, την εταιρεία-σύμβολο που ίδρυσε ο Ωνάσης και τέσσερα χρόνια χρειάστηκαν για να αναβιώσει έναν άλλον εθνικό αερομεταφορέα, που θα συνδέει την ομογένεια με τη μητέρα Ελλάδα, ένας άλλος Έλληνας, ο πατήρ Νικόλαος Αλεξανδρής.
Ο πατήρ Νικόλαος Αλεξανδρής, που κατάγεται από τη Λακωνία και ζει εδώ και 30 χρόνια στον Καναδά, είναι αυτός που εμπνεύσθηκε το μεγαλεπήβολο αυτό εγχείρημα και ανέλαβε να το υλοποιήσει. Ο δραστήριος αυτός ομογενής κληρικός περιγράφει στο "Έθνος της Κυριακής", πως η “SkyGreece”, ως νεόδμητος αερομεταφορέας, έρχεται να αντικαταστήσει την “Ολυμπιακή” που εξέλειπε. «Μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής ο απόδημος ελληνισμός υποφέρει γιατί έχασε τον εθνικό του αερομεταφορέα. Η Ολυμπιακή ήταν εθνικό σύμβολο, όλοι μας όταν μπαίναμε στα αεροσκάφη της νιώθαμε σαν να είμαστε ήδη στην πατρίδα και η εξυπηρέτηση ήταν θερμή για τους Έλληνες. Σε μια συζήτηση που είχα το 2010 με τους Βασίλη Αλεφαντή και Παναγιώτη Χειλάκο, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες των γραφείων του τουριστικού οργανισμού “Hi Tours” στο Μόντρεαλ, μου ανέφεραν ότι τα χιλιάδες εισιτήρια των ομογενών επιβατών πλέον ενισχύουν τις ξένες αεροπορικές εταιρείες. Και βέβαια έκαναν ειδική μνεία για τα παράπονα των Ελλήνων, καθώς οι απευθείας πτήσεις διαρκούν μόνο την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και η εξυπηρέτηση δεν έχει πλέον καμία σχέση με ότι είχαν συνηθίσει στην παλιά Ολυμπιακή. Τότε γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία της εταιρείας, την οποία εμείς πιστέψαμε με όλη μας την ψυχή, παρόλο που το εγχείρημα δεν είναι εύκολο. Στην ομάδα μας προστέθηκε και ο Κεν Σταθάκης, ένας από τους πιο δυνατούς επιχειρηματίες της ομογένειας. Αποδυθήκαμε σε έναν αγώνα συγκέντρωσης κεφαλαίων που προήλθαν στο 100% από Έλληνες του εξωτερικού. Στόχος μας ήταν να μπουν όσοι περισσότεροι επενδυτές γινόταν και να φανεί ότι πρόκειται για μια αεροπορική εταιρεία που ανήκει στην ελληνική ομογένεια. Έτσι έχουμε επενδυτές που έχουν βάλει από 50.000 δολάρια, το χαμηλότερο ποσό, μέχρι κάποια... εκατομμύρια».
Η “SkyGreece” θα διατηρεί γραφεία στο Μόντρεαλ, στο Τορόντο, στη Νέα Υόρκη και στην Αθήνα. Ήδη έχει αγοραστεί ένα “Boeing 767-300”, που βρίσκεται σε ειδικό κέντρο στην Ευρώπη, όπου ελέγχεται τεχνικά και βάφεται στα χρώματα της Ελλάδας. Το αεροσκάφος θα βρίσκεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας στις αρχές Αυγούστου για τις περαιτέρω διαδικασίες, ενώ η επίσημη παρουσίαση της εταιρείας θα γίνει στις αρχές του Σεπτέμβρη και από 4 Μαρτίου 2014, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της εταιρείας, θα ξεκινήσουν τακτικές πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Σικάγο, Τορόντο και Μόντρεαλ.
 
Δείτε στο βίντεο παρακάτω, μία συνέντευξη του πατέρος Αλεξανδρή στο "Ελλάδα TV".
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου